»Takoj bi nujno potrebovali prevajalce, delavce v strežbi, kuharje, voznike, pa tudi inženirje.«
»Torej, če bomo s tem to zgradili? Absolutno.«
»Ta trenutek se dela na drugem tiru izvajajo s polno paro (...) Tukaj je izvrtanih 600 metrov predorske cevi in 400 metrov servisne cevi, na trasi pa je izvrtanih že več kot tri kilometre vseh predorov. Leto 2026 bo tako ujeto in takrat bomo odprli drugi tir, ki bo polno funkcionalen.«
»Izvajalci napredujejo po 11 metrov na dan, načrtujemo pa, da bi izvrtali celo po 15 metrov predorske cevi na dan. To je dokaz, da bo drugi tir zgrajen v roku in se bomo leta 2026 že vozili po njem.«
»Popravite nas, če napačno razumemo. Drugi tir smo začeli graditi leta 2021. Po petih letih, leta 2026, naj bi bil končan.«
»Po dveh desetletjih bomo začeli gradnjo drugega tira oz. tira med Divačo in Koprom. Ocenjujemo, da bo slavnostni podpis pogodbe konec marca oz. na začetku aprila. Sledila bo uvedba v delo in težko pričakovana gradnja.«
»To je dokaz, da bo drugi tir zgrajen v roku in se bomo leta 2026 že vozili po njem.«
»Po več kot 20 letih raznih pravnih in drugih zapletov je podpisana pogodba za gradnjo železniške postaje Ljubljana, ki jo naša prestolnica potrebuje in si jo tudi zasluži.«
»Zame je ključno to, da je investicijski program osnova za to, da bi lahko končno začeli gradnjo drugega tira, ki je nujen projekt.«
»Neposredno pomoč nujno potrebujejo tudi samozaposleni in mnogo drugih delavcev.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju